\
Podstawą działalności internetowej każdej firmy jest jej strona internetowa. Musi być atrakcyjna pod względem wyglądu oraz dostępnej tam treści. Na jakie jeszcze inne sposoby promocji firmy w internecie warto zwrócić uwagę?
Katalogi stron firmowych
Katalog ze spisem firm i innego tego typu portale to doskonały start dla wielu przedsiębiorstw. Dzięki temu można całkiem skutecznie zwiększyć widoczność lokalną firmy. Katalogi mają to do siebie, że z przeglądając poszczególne kategorie można znaleźć przedsiębiorstwa działające w określonym obszarze i mające w swojej ofercie konkretne usługi lub produkty. Wiele osób chętnie korzysta z takich przejrzystych list, aby móc samodzielnie wybrać firmę, która zna się na istotnych dla klienta kwestiach.
Serwisy społecznościowe
Facebook i inne popularne serwisy społecznościowe to świetny sposób, aby dotrzeć do szerokiego grona odbiorców oraz aktywnie utrzymywać kontakt z odbiorcami. Istotne pod tym względem jest przede wszystkim to, aby dopasować przekaz reklamowy do zainteresowań osób będących fanami firmy. Należy też zadbać o regularność publikowanych treści, aby aktywnie zachęcać użytkowników do aktywności i tym samym zwiększać zainteresowanie firmą, jej produktami oraz usługami. Rozwój serwisów społecznościowych trwa nieustannie, więc inwestowanie w tego typu reklamę jest bardzo efektywne.
Reklama w wyszukiwarce Google
Wykupienie reklamy na konkretne słowa kluczowe w wyszukiwarce Google to popularna praktyka, która przynosi bardzo wymierne korzyści. Wadą tego rozwiązania jest to, że w dłuższej perspektywie czasu jest to dość duży koszt i w przypadku dużej konkurencji na wybrane słowa kluczowe może być to dla wielu firm nie do końca opłacalne rozwiązanie. Alternatywą jest zainwestowanie w pozycjonowanie oraz zadbanie o dostarczenie interesujących treści na stronie www przedsiębiorstwa.