Po przeprowadzonej dezynfekcji i ozonowaniu przywróciliśmy (w piątek 09.10.2020 r.) pracę magistratu. Odbywać się ona będzie na dotychczasowych zasadach.
Klienci przyjmowani są na parterze budynku i w razie konieczności udają się z pracownikami do odpowiednich wydziałów. Prosimy o kontakt e-mailowy lub telefoniczny i umawianie wizyt w urzędzie.
Po otrzymaniu wniosku właściwy do załatwienia danej sprawy pracownik Urzędu Miasta Zgierza - telefonicznie lub pocztą e-mail zobowiązany jest do umówienia wizyty celem załatwienia sprawy. Wizyta może odbywać się jedynie z zachowaniem wszelkich środków ostrożności i zabezpieczenia osobistego przewidzianego w obecnych uregulowaniach prawnych i wytycznych dotyczących COVID-19.
Punkty kasowe w Urzędzie Miasta Zgierza będą czynne. Wszelkie wpłaty można dokonać również bez wizyty w urzędzie, także w formie tradycyjnego lub elektronicznego przelewu oraz w placówkach Banku Spółdzielczego w Zgierzu.
Zachęcamy do załatwiania spraw bez wychodzenia z domu:
- za pośrednictwem usług internetowych:
- eBOI (Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta) -
https://zgierz.eboi.pl/
(m.in. możliwość płatności elektronicznych, składania dokumentów); - ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej) -
https://epuap.gov.pl
(adres skrytki Urzędu Miasta Zgierza na platformie ePUAP: /4ebn4d0m4f/skrytka); - e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
- eBOI (Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta) -
za pośrednictwem korespondencji tradycyjnej (listownie):
Urząd Miasta Zgierza
Plac Jana Pawła II nr 16
95-100 Zgierztelefonicznie - tel. 42 71 95 100